Sokağımızda bir erkek kız arkadaşına şiddet uyguladı az önce. Ne yapmalıyım?

Çok korktum bir şey yapacak diye videoya çektim. Adam kaçtı sonra polis geldi. Kızı tanımıyorum ama davalarda bunlar önemli mi? karakola gidip videoyu vermek mi gerekir. Bir fikrim yok. Davalarla ilgili bilen varsa söyleyebilir mi?

Sokağımızda bir erkek kız arkadaşına şiddet uyguladı az önce. Ne yapmalıyım?
Cevapla