Sanayi metrosunda yaşadığım olay?

bugün sanayi metrosundaydım taksime gidiyordum metroda biraz kalabalıktı o yüzden metronun en sonuna gittim kenarda duruyordum sonra baya bi kişi daha bindi ben biraz daha kenara geçtim telefonumla ilgileniyordum sonra birinin bacağıma avucunun içiyle dokunduğunu hissettim kalabalıkta eli çarpmıştır diye düşündüm pek umursamadım ileriye kaymaya çalıştım kısa bi süre sonra yine aynısı oldu ben de dönüp baktım hani dikkat edin diyecektim adam bana gülümsüyordu ben de ondan uzaklaşmaya çalıştım hem bi terslik olmasın diye ama bana ben uzaklaşınca benim tarafıma gelmeye çalıştı ben de dedim ki beyefendi rahatsız oluyorum biraz benden uzakta durur musunuz lütfen, ben öyle diyince oturan bi teyze birisi dedi ki açık saçık giyinmişsin ben de senin gibi yollulardan rahatsız oluyorum, o an çok rencide oldum ben daha 18 yaşındayım hava sıcak diye dizimin biraz üstünde bi şort giymiştim tişörtüm dirseğime geliyordu açık bile değildi teyze öyle diyip kimse savunmayınca çok üzüldüm metro durur durmaz indim ağlamaya başladım bu ülkenin insanları neden böyle? belki o adam beni gerçekten taciz etmeye çalışıyordu, bu durumda bir genç kıza denilecek şey bu mudur ya?
Sanayi metrosunda yaşadığım olay?
Cevapla