Çok yanlız hissediyorum kendimi ne yapmam gerek?

Hayatımda nerdeyse kimse yoktu zaten (olanlarlada nerdeyse sadece yazıyordum) sonra hayal kırıklığına uğrattıkar beni ve artık kimse yok hayatımda. İşten sonra vakit geçmiyor çok bunalıyorum. Sadece gezersem iyiyim onada hergün işten sonra zaman ve güç yok ne yapabilirim?

Çok yanlız hissediyorum kendimi ne yapmam gerek?
Cevapla