Günaydın herkese🙂 eşiniz ile yıllar sonra aynı sınıfta üniversite okumak istermiydiniz?

Biraz önce haberlerde dinledim. Bir çift çocukları için çalışmışlar okutmuş büyütmüşler. Hayallerindeki üniversiteyi okumak için çalışıp aynı üniversite aynı sınıfı kazanmışlar🤦. Bence hayallerinin peşinden koşmak güzel ama aynı adamı hem evde hem okulda her yerde görmek de ne bileyim biraz fazlamı ne😅😅

Günaydın herkese🙂 eşiniz ile yıllar sonra aynı sınıfta üniversite okumak istermiydiniz?
Günaydın herkese🙂 eşiniz ile yıllar sonra aynı sınıfta üniversite okumak istermiydiniz?
Cevapla