Yalniz yasamak çok üzücü bisey değil mi?

Yalnız yasayan var mi aranizda mutlu musunuz? Ben mesela ev kalabalık olsun isterdim anne baba kardesler akrabalar falan olsun öyle daha rahat uykuya dalar ve mutlu hissederdim. Siz ne düşünüyorsunuz

Yalniz yasamak çok üzücü bisey değil mi?
Cevapla