2+1 evde oturuyorum. Çocuklara oda yapmaya karar verdik. Ancak odada doğalgaz kombisi var. Sorun olmayacağını söyleselerde, bu beni rahatsız ediyor.
Böyle bir odada kalan var mı?
Böyle bir odada kalan var mı?
İşte ülkede şu düzen bile yok doğalgazcı olarak söylüyorum aslında aşırı tehlikeli durum onun bi patlaması binayı götürüyor
Kombilerin balkonda durması en sağlıklısı ne mutfak ne bulunduğunuz oda balkon her zaman iyidir
Mutlaka yaz kış menfezini açık tut
Tabi ki balkonda durması en sağlıklı olanı ama hermetik bacalı (iç içe 2 boru) ise nispeten baca dumanı konusunda daha iyidir normal bacaya göre. Çok çok düşük bi ihtimal var kombinin patlaması için. Bilmem kaç milyonda bir ihtimal. Duş alırken düşüp kafanı vurarak ölme ihtimalin daha yüksek. Öyle yani. Dolayısıyla odanın içinde durması sakıncalı sayılmaz.
Cevap
5Cevap
Bizde de var ama pek sorun yaşamadık bu zamana kadar
Evet
Çok tehlikeli hocam. Bence kombıyı dışarı aldır.
Sorun olmuyor menfez acık olsun yeter
Merkezi bizim
Benim yok
Balkonda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?