Her sabah servise binerken günaydın diyorum kimse karşılık vermiyor. Söylemeyi bırakmalı mıyım?

Kendi mal gibi hissediyorum

Her sabah servise binerken günaydın diyorum kimse karşılık vermiyor. Söylemeyi bırakmalı mıyım?
Cevapla