Nerdeyse 1 senedir ayda bir gittigimiz insana yaptigimiz harcamalar fazla değil mi?

Eşimin bir arkadaşı var evli 2 3 evladı var. Samimiyiz ayreten. Neyse Nişanlı olduğumuzdan beri 1 senedir, ayda 1 veya 2 3 haftada bir giderdik. Eşi hamile iken 200 tlye meyve çikolata vs alıyorduk. Bazen başka şeyler ama hiç eli boş gitmedik. Bazen 50 bazen 100 bazen 200tlhe eşya aliyorduk. Ama onlar toplasan biz 9 aydır evliyiz sadece 1 kere ev görmesine geldiler onda da 1kahve seti almislardi ve 1 kola alıp gelmişlerdi. Cocuklari da şu an 7 8 aylık. Yaptiklari hoş bişey mi? Ben her gittimizde eşime sürekli bisehler almak zorunda değiliz, onlar bize 1 kere tek geldi. Niye biz hep geliyoruz, maddi olarak zaten durumumuz zorda. Eşi calismadigi zamanlarda biraz destek olduk (hamileydi canı bişey çeker diye birkaç şey aliyorduk) ama aynı muammeleyi ben görmüyorum dedim. Haklı değil miyim?

Nerdeyse 1 senedir ayda bir gittigimiz insana yaptigimiz harcamalar fazla değil mi?
Cevapla