Güncellemeler
+1 yıl
Yemek videoları yapıyorum ve zor yemekler seçiyorum
Aileme yük olmamak için para kazanmak amacıyla açmıştım kanalımı. Elimden ne gelirse yapmaya çalışıyorum ve gerçekten çok uğraşıyorum Ama videolarımın yorumları hiç pozitif değil çok fazla eleştiriliyor sizce youtube ı bırakmalımıyım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Dikenli yollar kır bahçelerine çıkar.. asla pes etmemelisin ❤️ kanalını söyle takip edeyim
Yaa çok teşekkür ederim nida ile yemek kanalımın adı ilgi alanın değilse takip etmeyebilirsin
Ses eklemen lazım bence anlatarak yapman lazım
Aa sen benim abonemdin demi😅
Sesimden çok utanıyorum ve bunu yenmek çok zor
sessiz olmaz ya anlatarak yapman daha önemli
Çok utanıyorum yian belki ilerde bu konuda kendime güvenirsem yaparım ama onun dışında yapamam üzgünüm
Böyle pek ilgi çekmiyor o yüzden söylüyorum ilgi çekici olması gerek
Ama altyazı koyarak yükselenlerde vardı youtube da belki bende onlardan biri olurum
zaman lazım birde kanal ismini yemekle ilgili bir şey koy bence ilgi çekici olması gerek
43 bin izlenmişsin çok iyi bence bu daha fazla video çek tanınmaya başlarsın
Nida ile yemek nasıl olur sence şu an sadece nidaile
Olabilir Fotoğrafını da değiştir yemek kanalı olduğun belli olmalı
Yemeele ilgili foto tam bulamadım yani bende ismimi yazmaya karar verdim
NidaİleYemek yap mesela profil fotona
Tamam öyle yapacağım teşekkür ederim😊
İsmimi nidaileyemek yaptım ve profil fotoğrafımı degistirdim sence iyi olmus mu ppm
bakayım
biraz daha iyi
Bencede
video editi, sunum, mikrofon, kamera ve video kalitesi ve yetenek. hepsi lazim.
Kamera ttelefnkamoerasi mikrofon kullanmiyorum yetenwk var sadece sence yetersizmi
millet baya aştı youtube da o yuzden dusuk kalite gibi geldi bna
Hmm hhklisin ne yazikki
ne tarz videolar çekiyon atda bakalım bir
Yemek videoları yapıyorum
tamam anlatım tarzın felan nasıl yani onu merak ettim neyi eleştiriliyor
Ben altyazı koyuyorum yapım şeklimi falan elestiriyorlar
ağzı olan konuşur çok kasma
Sesimi kullanmak istemedim açıkcası
e olabilir izlenme sayın nasıl
En fazla bi videom 43 bin izlendi onun disindakiler bin 2 bin falan hep ama abinem az
e güzel işte atda abone olam bende
Greçekten mi ama eğer ilgi alanın değilse olmayabilirsin
nidaile kanlaımın ismi
oldum ben ama güzel videoların var bence devam etmelisin
Beğendin mi kötü yorumlar çok fazlaydı ve onları sildim morelim çok bozuluyordu
Abone olduğun için çok teşekkür ederim
yorumları kapat videolar izlensin
Arkadaşım bi kliten olması lazım dedi yorumları kapatarak kitle elde edemem yani napicagmi bilemedim açık duruyor yinede
benim kanalıma bir baksana istedigimi terslerimde sen o kitleyi abone kazandıkca bulacan zaten
Kanalının adı nedir
www.youtube.com/channel/UCj_uIPPRy_LUPl6oLLmvEDw
Hüseyin sebmisin😅
hüseyin kim
Pardon biri yorum yaptıda onu sen sandım bakıyorum hemen
Abone oldum videolarına ilgi çok fazla ve yorumlar çok güzel sen çizim yapıyorsun tam olarak işin nedir merak ettim
ben oyun firmalarına 3d modelleme tasarımları yapıyorum ve satıyorum, 2 tane 3d printer yazıcım ile araba maketleri yapıp video çekmiştim ilgi gördü sonradan sıkılıp bıraktım. Ama oyun firmalarına hala 3d modelleme yapıyorum satıyorum. Asıl mesleğim o.
Anladım ama en son videon 1 sene önce.. keşke bırakmasaydın çünkü bir kitlen var gibi görünüyor
Bence tekrar başlamalısın ilerleyebilir
youtubeden 100 dolara ihtiyacım yok diğer işten zaten 3 bin ila 5 bin dolar arası kazanıyom zaten birde firmalarla konuşuyorum bir değerimiz var uğraşamam coluk cocukla
Anladım sende haklısın zaten paran varsa öyledir
buda diğer tasarımlarım bunları yapıp satıyorum
https://www.artstation.com/batum_gngr
Başarılı görünüyor ellerine sağlık
teşekkürler
Konular ne
Yemek yapıyorum
Beğeni aliyor mu
Bazıları çok beğenildi ama bazıları 20 kişi falan begendi yani az
Sıkma canini bu da senin tarzin
Hlakısın aamaumarım eemklerim obşa gitmez
Eline saglik
Teşekkür ederim🙂
Abone oldum knks
Cidden mi jdjdjdjdj teşekkür ederim ama eğer ilgi aanlın degilse boş ver
Olsun:) şeş olursa daha çok izlenir
Ya çok teşekkür ederim seninde youtube kanalin varsa abone oluyum
Bi şey paylasmiyorum
Peki
Ya sakın bırakma
Gelecekte para kazandirir mi sence
Tabii ki kendini geliştir
Ama kameram telefon kamerası olduğu için kalitesi düşük maalesef sence bu çok büyük bir etken mi
Bir etken fakat gelişirsen iyi olur