Güncellemeler
+1 yıl
Korkuyorum olm.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar 2 shot attım iyiydi hani yavaş yavaş içerken daha iğrenç oluyor aslında bunu fark ettim ama yinede biraz cesaret gerekiyor diye düşünüyorum kalp atışım hızlandı biraz ve de uykum gelmeye başladı gibi ama şimdi köpeğimi dolaştırmaya çıkmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
atabilirsin su içmeyi unutma hem nerede yasiyorsun ki
Tamam hemen su içerim arkasından
yanma hissi olur normaldir dilini damağına bastır kusma sakın
Tamam 😂😂
hadi afiyet olsun canim 😋
korkma ya icmiceksen bana ver ben iciyim
Bardağa doldurdum bakışıyoruz
ben de geliyim mi skdkdkfkkf
koklamadan vur gitsin
dışarıdayken dikkat et kendine saat geç oldu
Ederim teşekkürler zaten pek insan olmaz buralarda
o zaman daha da dikkatli oll dönünce yaz merak ederim ben
Tamam yazarım 😂😂
anlastik 🤝
Haber veriyorum iyiyim 2-3 shot daha atıp tekrar dışarı çıkıcam
haber verdiğin için sağoll, tek mi çıkıyorsun yine merak ettim
Köpeğimle çıkıyorum yek değilim
shot hosuna gitti herhalde 😂😅
köpeğin süs olanlardan mı yoksa korkutur mu harbiden
Süs köpek ve cidden hoşuma hitti
güzell iyi ya beğenmene sevindimm, iyi eğlenceler kendine dikkat et 🥂🤝
Teşekkür ederim gözüm dönüyor
çok abartma ya çarpar harbiden
bol bol su iç, çok da geç kalma bence başına bir şey gelmesin
bitaneden ne olacak
5-10 saniye midem bulanır boğazım yanar
o kadar da olsun yani cmcfk
☹️ yamam yapmaya gidiyorum
hiç içmedin alkol sanırım
Ya içtim de şöyle hep başka şeyler karıştırıp ya AŞ yavaş içtim
Bence sen kafana beyin at
adres ver gelip yardımcı olalım
at gitsin kız kafası iyidir
Yaptım 2 tane ama pek bir şey hissetmedim
shot atmak çok güzel çak hemen 2 tane
Ama çok korkunç yani ne bileyim boğazımı falan yakar midem bulanır
boğazını yakar başını döndürür bu yüzden shot atıyoruz
😃😃 tamam
benim bile canım çekti
Ağlicam sanki kolonya içiyorum
shot atarken tadını almazsın ki.
bu arada cinle çok güzel kokteyller yapabilirsin harika olur
Baktım internetten ama çoğu limonlu kokteyller evde limon yok 😂😂
limon nerdeyse her kokteylde vardır. yarına güzel bir cin tonik yap ve iç derim sana. shot için tekila daha güzel zaten
Teşekkür ederim
ne demek. tarife ihtiyacın olunca da söyle
Tamam söylerim gerçi cembimde sadece 14 lira var limona yeter mi gjrjfjjff
migrosa git 1 tane al ya sende :D yoksa gel ben verim
O değilde bu shot baya iyi hissettiriyormuş
shot mükemmeldir yaaaaa birde tekila gold la dene onu. dünyadaki en iyi hislerden birisi olabilir :D
Kesinlikle deneyeceğim ama ben şimdi 5 shot attım neden bir şey olmadı
Eve geri gelince bi beş daha atarım ya da şişeyi bitiririm
hayır dışarı çıkma biraz bekle. 5 shot çok fazla
Ama köepğimi gezdirmeliyim
yarım saat falan otur sonra gezdir olur mu
Çıktım bile
İyiyim ya
başın dönmüyor mu? olum cin yüksek alkol içeren bir şey
ben 6 shot atarım üst üste her zaman ve başım döner bir süre kalkmam
Başım mı bilmem oyunda gibi hissediyorum bçyle salyangoz evleri var her yerde 2-3 tane daha shot atıp dışarı parka gidip salıncakta saklanılan
çok güzel kafaymış :D shot atma dışarı da çıkma artık
Ama şallıncakta sallanmak istiyorum
ama sarhoşsun düşersin yaralanırsın falan. arkadaşın falan var mı yanında yalnız mısın?
Ben arkadaş edinmem herkes çıkarcı ve sahte
hayır sadece insanların %99.9 çıkarcı ve sahte. arada çok güzel insanlar da var. akşam sarhoş olunca beraber aktivite yapmalık. gençken ben de çok yapardım böyle şeyler
Gerçek birilerini bulmak çok zor
evet ama mutlaka bulunur. konumuza geri dönüyorum tek başına bu kafada çıkma dışarı lütfen
Çıkmadım daha babamla konuluyordum belli etmemek çok zordu ama başardık
hahaha bence anlamıştır ben burdan anladım :D
Bili dicem kaç shot oldu sayamadım ama şişenin yarısı boş olmuş
yeterince shot olmuş :D kaçlık şişe
Neredesin geleyim