Kahveye giden erkeklerden nefret ediyorum Haksızmıyım?

Kahveye giden erkeklerden nefret ediyorum Haksızmıyım?
Kahvehaneye giden erkeklerden nefret ediyorum bu nasıl bir bencilliktir eşinin yanında zaman geçirmesi gerekirken vaktini elalemle geçiriyor
Kahveye giden erkeklerden nefret ediyorum Haksızmıyım?
Cevapla