Ağrı da deprem olursa 20 milyon Kürt ve Türk olucek Diyolar böyle bişey olabilirmi?

Ermenistan da bir santral var eski soyvet yapımı çok fena bir rasyon yeriymis Yani atom bombası gibi bişey ağrı da 7 in üstünde deprem olursa Ağrıdan bitlise kadar heryedeki insanalrin ölmesi demek deprem olmazsa Kanserden ya da patlama sonucu ölucek insanlar hainler gitmişler Türkiye sınırına yapmışlar Iğdır'da gözüküyor Ordaki Kürtler ve Türkler temiz nefes alamıyoruz Ermenistan bizi zehirliyor diyor Bide ben size daha haince bişey söylüyorum Ermenistani yaptığı hilyum diye bişey varmış atom bombasından kullanılan Ve insanları kanser eden dağlık Karabağ isgaldeyken Ermeniler bilerek azerilerin yaşadığı yerlerle gelip gömmüşler azeriler kanser olsunda olsun diye

Ağrı da deprem olursa 20 milyon Kürt ve Türk olucek Diyolar böyle bişey olabilirmi?
Cevapla