Doğum günüm, ölüm günüm olsun mu?

Bugün benim doğum günüm her sene olduğu gibi doğum günümü hatırlayan sadece annem oldu. Bugün eve heyecanla geldim belki bu sene doğum günün kutlu olsun diye karşılarlar diye annem açtı kapıyı. Kapıyı açar açmaz şunları söyledi " bugün 9 Ekim, o lanetli gün senin doğduğun gün seni doğurduğum gün benim hayatım mahvoldu bugünde 9 Ekim hayatımın en kötü günlerinden birini yaşadım yine çünkü senin doğum günün babamda senin doğum gününde ölmüştü seni doğurduğum güne lanet olsun " bunun haricinde de hatırlayan kimse olmadı zaten... Oysa benim kimseye bir zararım olmadı bugüne kadar ailemi arkadaşlarımı annemi herşeyden çok sevdim. Annem bunu yaptıktan sonra diğer insanlardanda bişey beklemem saçma zaten. Yalnızlığın sevgisizliğin ortasındayken yaşamanın ne anlamı var?
Doğum günüm, ölüm günüm olsun mu?
Cevapla