Kürt kızları niye hep aşağılanıyor?

kürt ve ermeni kızıyım sınavda 193. olarak ülkenin en iyi üniversitesinde mühendislik okuyorum.

güzellik ve fizik olarak ortalamanın çok çok üstündeyim.

akrabalarımda öyle ama insanların sosyal medyada niye öyle yaptığını bir türlü anlayamıyorum.

bence onlar çok cahil ve ırkçı ankaradan öteye gidemeyip boş boş konuşuyorlar.

gördüğüm tüm kürt aileleride kızlarının eğitimine çok önem veriyolar.

özel ünivversitelerin çoğunu da kürt kızları oluşturuyor.

aşağılamaları cidden anlamıyorum hala kafalar 90 lı yıllardan kalma diyip susuyorum

Kürt kızları niye hep aşağılanıyor?
Cevapla