Doktoru şikayet etmek istiyorum nerye şikayet edebilirim?

Doktorun görevini kötüye kullandığına dair elimde hertürlü kanıt var savcılığa şikayet ettim savcı kovuşturmaya yer yok kararı verdi sağlık bakanlığına tabip odasına cimere hastane hasta hakları birimine şikayet ettim ceza almadı çünkü köpek köpeği ısırmaz köpekler birbirinin hatasını örtbas eder doktoru adalet bakanlığına şikayet edebilirmiyim

Doktoru şikayet etmek istiyorum nerye şikayet edebilirim?
Cevapla