Nereye gitsem ağzında açık mert korkusuzun baş harfleri ile gezen kızlar ve ağızlarında sigara herkesin kendi tercihi ama bana çok itici geliyor.

Nereye gitsem ağzında açık mert korkusuzun baş harfleri ile gezen kızlar ve ağızlarında sigara herkesin kendi tercihi ama bana çok itici geliyor.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kalmıştır
Bizim kültürümüz çok arabesk bende sevmiyorum öylelerini
Bizim kültürümüzde aslen yok avrupadan alınma! En azından öyle biliyorum ya da toz kondurmuyorum
Evet ben.. sigara kullanmadım, kullanmıyorum.. küfür de hiç sevmem, edeni de!
Ben kullanmıyorum. Küfür de sinirlenince mesajda yazabilirim ama ağzımdan duyan 3 5 kişidir.
Ne sigara içiyorum ne de küfr ediyorum ama sigara içmek ya da küfretmek sadece kızda kötü durmuyor erkekte de çok pis duruyor bence iki cinstede hoş değil bunu sadece kızlara yüklememek lazım
Sigara içmiyorum az küfür ediyorum
Sigara içmiyorum ama küfür ederim. Kalmıştır ikisini de yapmayan.
Sigara alkol hiç kullanmadım. küfür hiç bilmem bile..
Bence böyle kızlar çook var.
Hayat bizi bu hale getirdi ahs
Bi erkek için de kimse değişemez
Açık mert korkusuz ahshsh
Kaldı mesela ben
Ne mutlu size kendinize dikkat edin lütfen
Benvarbenvar
👏👏👏
Demek ki yanlış yere gidiyormuşsun...
Her yol eğri büğrü düz duran yerin neresi doğru
sigara içiyorum ama küfür etmem
Sizin tercihiniz beni ilgilendirmez sigara içmek lakin lütfen kalabalik ortamamlarda içmeyin çocukların yanında içmeyin içtikten sonra otobüs vb binmeyin
Knk bağcılarda falan mı yaşıyorsun nalaka
Hayır Ataşehir'de yaşıyorum 😄 Ben küfür etmiyorum o yüzden erkekler ile arkadaşlık etmem pek istisnalar hariç ama 18 20 yaşlarında kızların ağız dolusu küfürler etmesi pek hoş gelmiyor bana not erkek kadın ayırmıyorum ama kadin'da daha kötü
Küfürü haketmeyin etmesinler
Bana eden yok sadece espiri olsun diye normal akista edenlere lafım
ben
ne sigara ne alkol ne küfür var çok şükür
bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Keşke kalsa
Küfür var arada bir
kaldı ben
Sayınızin artmasi dileği ile
Var evet
Kalmıştır
Hakkk edene küfür bile az...
Bence küfür söyleyecek sözü olmayanlarin başvurdukları bir şey fikrinize saygı duymak ile beraber
Ben😂😂
Buyrun benim