
Normalde pazar günleri çok sıkıcı olur ama bu pazar iyi gibi :D

Normalde pazar günleri çok sıkıcı olur ama bu pazar iyi gibi :D
Sohbet ediyordum bir hanımefendi ile. şu an ise Müslüm Gürses / Nilüfer dinleyerek eskileri düşünüyorum. İleriki zaman ne yapacağım Allah bilir 😌
Güzel geçti
Cevap
28Cevap
Güzel geçiyor
Sap sap dolanıyorum, sevgilim olsaydı gezerdik beraber
Ölü gibi yorgun cehennem gibi sıcak dönemin ilişkileri gibi vıcık vıcık
Valla filtre kahve galan içtim az kurtlar vadisi pusu izledim bi uyurum sonra kalkar spora giderim
hafta sonuda çalıştıgım için benim için hafta içinden hiç farkı olmayan bir gün
Çok güzel ama yorucu
Çalışarak geçirdim, bu hayata çalışmak için programlanmışım 😃
Süper keyifli geçiyor
Bi dışarı çıkayım dedim aşırı sıcak yaa 🙄
Normal. Pek keyfim yok
Yatmaya devam
sıkıldım ya evde otur otur
Evdeyim oturuyorum hanımefendi
Akşam işe gitmem dışında bir sıkıntı yok
Gayet güzel geçiyor, akşam daha iyi geçer.
Kötu Birazdan yola çıkıyorum ,,
Yatarak geçiyor
Olay anlaşıldı merkez 😂
Sıkıcı
Mutfakta 🙂🥳
B*k gbi
sıkıcı
Keyifsiz
Dinleniyorum
İşle
Sıkıcı
Normal 😂
sıkıcı geçiyor
Yatarak
Çok sıkıcıı cidden
Kotuu
Yatışşş
Öfkeyle çalışarak
Yeni başladı henüz..
Güzel
Çalışarak 😉
Sıkıcı
Sıkıcı 🥵
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar