Plaja geldim, sandalyemi çekip önüme de küçük bi içecek alıp müzik eşliğinde varoluş sorgulaması yapıyorum. Biraz hayalleniyorum yani… Sizler neler yapıyorsunuz?
Evde oturmakla geçiyor. Sevgilim hiç olmadı ki efendi, dürüst, iyi niyetli, temiz kalpli, merhametli, vicdanlı, düşünceli, anlayışlı, duygusal bir erkeğim ve bu yüzden asla kızlar tarafından sevilmem.