Çoğunuz gibi beyinsiz olmak isterdim ama nasıl?

En başta ilgi alanlarınız diğerlerine göre farklı oluyor. Mesela toplumu incelersin, insanların davranışlarındaki saçmalıkları analiz edersin. Savaşların başlama sebebinin saçmalığı gibi. Adalet kavraminiz gelişmiş olduğundan adaletsizliklerle dolu bu dünyada her konunun ne yapılırsa doğru sonuca ulaşacağını bilirsiniz ama diğerleri bilmez ve göz göre göre ortalığı velveleye verir ve boka cevirir. Beyinsiz insanlar tarafından, farklı hobilere sahip olduğunuz için saçma bir şekilde a*tal olarak nitelendirilirsiniz🤣 ahh ah ama cidden onlar gibi olmak mutluluğun kaynağı kardeşim ya, keşke öyle olsaydım. Ha bir de mesela hayat hakkındaki felsefi düşüncelerinizi böylelerine açarsanız hiçbir bok anlamadığı gibi lağğ oğğlüm boş yapma derler.
Güncellemeler
+1 yıl
Büyük seven küçük beyinliye özel : Arap dediğin kişi kafana sıçsa ıq puanın artar boş yapma, ait olduğun bok çukuruna dön. Hatta istersen seni pisuvara koyalım oraya ara sıra büyük şeyler gelir sen seversin.
Çoğunuz gibi beyinsiz olmak isterdim ama nasıl?
Cevapla