Selamlar! 🍓 Arkadaşlarınıza sizin hakkınızda sorular sorsak, baskın olarak söyleyecekleri şeyler ne olur? 😄👇

Selamlar! 🍓 Arkadaşlarınıza sizin hakkınızda sorular sorsak, baskın olarak söyleyecekleri şeyler ne olur? 😄👇

Bir güzelliğe sorsak. Kesin kendi anlatımıyla;Merhaba canım ☺️ Yani gördüğüm tanıdığım kadarıyla çok mütevazı sevecen güler yüzlü yardım etmeyi seven boş kalmamayi her günün dolu geçmesini isteyen hümanist tatlı güzel bir kızsın ☺️ derdi ve diyorda sağolsun iyi ki 😊❤️
Cidden de öyle birisiniz. Enerjiniz pozitif. 🌸
Estağfurullah, teşekkür ederim 😊😊
Arkadaşlarımın arasında bence en neşeli, pozitif enerji saçan, kendine güvenen ve bu güveni çevresine yansıtabilen kişi olarak tanınırım. Kendimi sevmem, kendime güvenmem ve lafımı esirgememem bunlara vesile olmuş olabilir. Ya da insanlar gerçekten niyetimin iyi olduğunu gördüğü için iyi enerjime kucak açıyor olabilirler. Yine çok övdüm kendimi, canım kendim. Bunu diyebilmeli insan ya.
Eglenceli, samimi ama bazı şeyleri çok kafasına takan biri olarak🤣
Teşekkürler 🌸
Eğlence dükkanı olarak tanınırım 😂
Cevap
14Cevap
İyi biri olarak tanınırım
Beni manyak olarak ifade ederler sebep o ki ben bütün hayvanları severim sinek hariç vahşi hayvanlara zaafım var besliyorum diye manyaksın sen diyorlar
Aslında pek arkadaşım yok şu anda burada tek arkadaşım sensin sana soralım mı 😜
Heyecanlı, neşeli, meraklı, öğrenmeye açık ve de romantik...😄
Hem çok neşeli hem çok sinirli , agresif ama bi yandan da tatlış , bir ruh hastası derlerdi heralde djdk
Bilmem hic sormadim simdiye kadar ancak guzel anacaklarindan eminim.😊Dostluga cok kiymet veriyorum cunku
Zeki, efendi, espritüel biri olduğumu söylerler.. Bunu yakın çevremdekiler söyler tabiki yoksa dışarıdan soğuk görünürüm..
Süslü derler, dışardan soğuk içi pamuk şeker gibi de denebilir 🌸
Güleryüzlü ve sıcakkanlı. Çok duydum bir de gelsinler tekken görsünler😅😅
Tanımadıklarinda egolu falan diyorlar öyle görünüyormuşum
Agresif olasrsk tanınıyorum herhalde
Bu soruyu arkadaşlarım cevaplasa daha iyi olur. Genel olarak iyi bir insan olduğumu söylerler.
@GOKHANoturumactı bu tayfa bana güzin abla diyor 😒
Kızlar diyor ben ayak uyduruyorum 😂
Genelde sessiz sakin olan ama arkadaş ortamında modu yükselten kişi.
Samimi, açıksözlü dürüst kötü gün dostu, istekli, kahve ve yemek sever çalışkan
Ben tam bir ortam bebesiyim her şeye kafa uyduruyorum. Alkol dedin mi ben cinsellik dedin mi ben hep başrollerdeyim 😁😁😁
Eglenceli... ortamı renklendiren. Yerine geldi mi de dert dinleyen.
Arkadaslarim yok bir arkadasim var o da senle anlasmak cok zor diyor
Eğlenceli, süslü püslü, inatçı ve fevri
Enerjik ve pozitif
Buz agresif ve odun ajsjsjj
En minyonu ben olduğum için sincap derler 🤣
Erkekler Bela der Kızlar şeytansı melek.
@efulimmm88 nasıl tanıyorsunuz benı kız
Canlı bomba 😃 her an birine patlayacak gibi 😃
Vay arkadaş 🥺
Güvenilir ve eğlenceli
Tabisi mikemmell 😎😘
Eğlenceli ve açık sözlü.
Arkadaşım yok 🙄
O zaman bu soruyu cevaplamak bana düştü. Kendisinin farkında olmayan, maharetli, sabırda nirvanayı aşmış birisisin sen...🙄🌸
Şu sabrına bir çeki düzen versin söyle de.. 🌸🌹
Düzeni sever o. Verir verir.😄
Gittiğimiz yerlerde adam geldi derler
Sırdaş, neşeli ve eğlenceli
Güleryüzlü, ciddi ve inatçı 🙂
Lider olarak..
Komik eğlenceli ve soğuk
Dürüst, dik başlı..
Polyanna
kötülüğü olmaz biri
Tanınmsm
Arkadaşım yok
Samimi
Kral falan
Çöp çatan
Eğlenceli
Kötü gün dostu
Güler yüzlü
tanınmam
Sessiz
Soğuk ve mesafeli
Soğuk
Sevimli biraz saf
En güzeli havalısı
Yardımsever biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?