Küçüklüğümden beri amerikan ingiliz filmlerinden aşıktım. Bu tarz evlere bir tek ben mi hayranım? Kar kış loş ışık gece sessizlik tek katlı evler. Harikaaa💓 Sizce nasıl?
Bunlara townhouse diyoruz ki 2 katlı olup ortalama 180m2 civarında 3 odalı evlerdir. Komşuların iyiyse şanslısın ama genelde gürültü kargaşa eksik olmaz. Arka bahçesi de küçük olup diğer komşularla iç içe yaşanır..
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
evett izliyorum youtubeden townhouse cok guzel evler
huzur insanın kafasındadır, saray ya da ahır olsun önemli değil, nice sarayda olup mutsuz olan ve nice kenar mahalle diye tabir edilen yerde oturup huzur içinde olanlar var.
teyzem böyle bi evde yaşıyo, pek bi avantajı olduğunu söyleyemem
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kovboy filmleri sebebiyle amerikan özentisi biri olarak söylüyorum gerçekten benim de hayalim ama dikkat et the conjuiring deki gibi cin, şeytan vs. çıkmasın😋
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
400 500 bine yapiyorlar cok begeniyorsan kocana soyle yaptirsin birtane
gerçekten tek hayalim böyle sade klasik bir hayat güzel bir iş böyle amerikada bir ev tek veya 2 kisi yasam ev is evcil hayvan bitane he bide şöyle ortalama araba güzel kaliteli bi eyalet misss ya türkiyeye de gelirsem bodrum gibi yazlık yerlerde 1 ev tamam ab allahtan belamı istiyim daha güzel hayaller😂😂😂😂😂 kışları amerika haziranda bi geliceksin ekime kadar burada kalacaksın mis
bu gordugun evlerin toplam kullanimi 150 m2 :D 2 katlidir ve ilk katinda sadece mutfak oturma odasi ve bir tuvalet. 2. katta 3 oda ve bir banyo o kadar