Sizce ben mi abartıyorum yoksa gerçekten böyle mi?

Arkadaşlar 18 yaşımda bir öğrenciyim annem okumamı istemiyor ilk fırsatta evlen diyip duruyor evdeyim bütün gün kursa yazilsam sınav sonucunu bekliyorum ablam çalışıyor çalışıyorum ayağına hiçbir işe ellemiyor misafir gibi evde annem hizmetçi tutmuş gibi bana karşı hakaret aşağılama yoruldum en basitinden bir olay bugün beni kaldırdılar uykudan ama bağırarak ne için mutfak dağınık kalk mutfağı yap diye bağırdı kahvaltıya bile kaldırmamışlar ama mutfak dağınık kalk zoruma gidiyor babama diyince bana yap annen gerekirse ellemeyecek o annen deyip duruyor evde kardeşlerim var TLC. deki evlere döndü ev pis dağınık ben yapmasam kimse yapmıyor ben yapıncada hiç yapmıyor diyor zoruma gidiyor kalk banyoyu mutfağı topla dedi evden gitti gezmeye bıktım yemin ederim gezmeside bitmiyor bakın en son kendime zarar verecem hastaneye gidecem dedim işleri bitir kalk diye bağırdı babamı dolduruyor bide bana oda ayrı kalk diyor başımı silahla patlatasım geliyor odamı b. o. k götürüyor içimden tolamak grlmiyor depresyon teshisim var ansiyete içimden sadece kendime zarar vermek geliyor onlar beni adam yerine koymuyor bunaldım evlenmek için yaşım küçük diyorum anlamıyor salk kadın

Sizce ben mi abartıyorum yoksa gerçekten böyle mi?
Cevapla