Çevrem olmadığı için hemen hemen her gün kayınvalidemdeyim?

Ben gitmesem o geliyor zaten 🙈
Açıkçası belli bir saatten sonra enerjim kalmıyor oğlum konusunda ondan yardım ediyor.
Ama o çocukla ilgilenirken tüm gün onunla olmak istemiyorum bilirsiniz bir laf var fazla muhabbet tez ayrılık getirir diye.

En basitinden beni güne soktular evde kuran okuyorlar işin içinde para da var tabii hem eğlenmek hem az da olsa katkı neyse bir şeyler yapmam lazım misafirlere çocuğa bakıyordu eve gideceğim sürekli bir bahane kolluyor yollamıyor.
En sonunda kavga ettim, "anne dedim madem bu duruma soktun insanlara bir şey yapmadan olmaz."
Bana ne derse beğenirsiniz.
"Aman Relax ol hazır bir şeyler alırsın."

Olur mu öyle şey ya !
İlk kez gelenler olacak evime hem demezler mi kayınvalidesi var bakarken yapabilirdi.
Çok bunaldım, ailem uzakta başka gidecek bir yer yardımcım da yok.
Ama böyle giderse ciddi kavgalar edeceğiz.
Kayınvalidemi gördüm mü sinirim tepeme çıkıyor, hele bilmiş tavırları 🙈

Ne yapmam gerek?
Çevrem olmadığı için hemen hemen her gün kayınvalidemdeyim?
Cevapla