Ciddi bir arkadaş 21 yaşındayım sadece arkadaşlık istiyorum hepsi bu ciddi güvenilir ve bni uzmiyecek biri
Güncellemeler
+1 yıl
Önce bı boş yapanlar kaybolsun bn çok ciddiyim ve hiç arkadaşım yok canim sıkılıyor sadece konuşmak istiyorum başka bı art niyetim yok! Bilmem parasıyla bilmem herkesle konuşan vb.
Kızla erkek arkadaş olamaz diyorlar ama %100 yalan. 38 yaşında bekar kız (Arkadaşım) var. Kırmızı çizgilerimizi koyduktan sonra arkadaşlığımız devam ediyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Kızla erkek arkadaş olamaz diyorlar ama %100 yalan. 38 yaşında bekar kız (Arkadaşım) var. Kırmızı çizgilerimizi koyduktan sonra arkadaşlığımız devam ediyor.
Umarım bulursun. Buradakilere 10 kere düşünüp 1 kere güven ne olur ne olmaz
Ayn ama sadece arkadaşlık iste
her konuyu anlatabilirsin müsait oldukca yazarım
astrofizikle, evrimsel psikolojiyle falan ilgilenir misin?
Bu ara bende istiyorum kafa dağıtacak sohbet
hiç arkadaşım yok
sadece arkadaşlık istiyorum
buyur cok cıddıyım ben :d
Memelerini gizle önce pis o ruspuuu
duzgun konus
Parasıyla konusurum
Bı kaybol ya
akdjddkw beleş tecrübe vermem valla hepsi yaşanmış hikayeler tecrübe va
Pislik herif senden gelen tecrübeye tüküreyim 😂
sjsjsjs
Sen bı öz güveninin tozunu sirkele epey bı tozlanmış kaybolmuş özgüvenin kuzum
Konuşabiliriz. Ciddi ve saygı çerçevesinde
Ayn bnde oyke bişey istiyorum
Bana istek atabilirsin
İstegram. yokmu?
İnstagram var daha yeni açtım çalınmıştı.
thheee_barannnn
Oky
Bekliyorum istek atmanı
Ben herkesle konuşanla konuşmam.
Bn senle konuşmam zaten egoist
Egoist değilim.
Kaybol ya
Ağla.
Salla gitsin buradan kimseyle konuşulmaz.
İlerleyen saatlerde bulursun
En az 30 erkek görüşü diyorum bu başlığa
Benden ciddisi mezarda
ben ciddi konuşurum tabiki konuşmak istersen benimde arkadaşım yok
tabi ki olur konuşalım.
Gizliden cik
Olur konuşalım. burada dengesiz çok. ( maalesef )
Eminsen kendinden konuşalım☺️
İstgram hesabını versene
Elbette buyur ekle.
Tandem'e üye ol, iyi gelir
Ora ne?
Hem yabancı dil öğreneceksin hem de öğrenenler ile her seviyede iletişim kurabilirsin. Uluslararası arkadaşlık falan
I have a foreign language. I know English well. No need 🙏🤗 thank you anyway
İyi de аз вече не рекох че ти не нужна да се учиш английски 🤔 bilmem anlatabildim mi 😇 İngilizce demedim, "yabancı dil" dedim
İngilizce yeter fazlasına gerek yok zamn kaybı🤗
Giresun veya yakınlarından mısın?
Doguluyum🤗
Nerelisin
Olur
Oky istgram varsa yazsana
Kac kisi yazdi😉
Daha yazmadım. Kimseye
O zaman bana yazabilirsin..
Kaç yasindasin
Kac yas istiyorsun
Yaşlı olmasında😂uğraşamam dayilarla
Hahaaaaa
Dikkat et ilerde birgun dayi dedigin biriyle evlenirsen amma gulerim😂😂
Evlenirim bişey olmaz
Dayılar daha sadık kaliyor
Kiymetini bilinir😂
Senin icin kac yas dayi sayilir
Üzücü
Nedenmis?
Varoşsun
Olur konuşalım sosyal medya kullanıyon mu
İlla cıkar
Var tabi hadi
buyur?_
Olur konuşalım
Biraz konuşalım ben de çok skldım sevceksin kesin
+1...
Olabilir
yook
Tamam olur 🙂
Ciddi derken