AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
3 saat
2-3 ssaattir
Yarım saat dhencmf
3 saat
6-7, saat
20dk
3 saat konuşmuştum
6 saat
2 veya 3 saati buluyo
1,5 saat sürmüştür
1 saat 5 dk
9 saat.
48 dk sdfgh
2 saat sanirim
30 dakika
6 saat
3 saat
16 Saat
Ne konjsuyon okadar
Ne konuşmadımki ertesi günde aynı kişiyle 12 saat
2,5 saat ti
Gerekirse evet
8 saat
Ne konuştun o kadar
2 buçuk saat
5 saat
3 saati bulmuştur
Yuh
sevgilimle günün 6-7 saati falan telefondayız
Yuh
sabaha kadar dı
2 saat
4 saat 😂
Arayan soran hiç olmadı 40 dakika
rekorum 7 saat
3 saate yakın
6 saat
Ne konuştun o kadar
1,5 saat sürmüştü
Bazen bitmek bilmiyor 3 saat filan sürdüğü oluyor
2 Saat falan
2 buçuk saat
4 saat
12 saat
2 saat 24 dakika 😅
1 saat
4 saat
Allah bilir ohoo
Hatırlamıuorum
1 dakka
2 veya 3 olmuştur bilmiyorum
ne biliyim
öf ne alaka ya kız arkadaşımla sanal seks mi yapıyım ayrıca telefonda neden yapıyım işine bak hadi ya ALAJWKAJWSKWDND
lez değilim kız arkadaşımla yapmam yani alakswlsjjd
hadi işine be şikayet edicem bak yoksa yorumunu
etmiyorum peki ama bilmeden insanlara yok sanal seks falan diyerek rahatsız etme onlar benim kadar anlayışlı olmazlar hadi by
bilmediğin insanlara espri yapma o zaman ayrıca bakiresin diyip gülüyorsun ya evlenecek olsan bakire olmayan kadın almazsın bence çok bişey deme sen ha bi de heralde uzaktan bakire veya değil görme yeteneğin var ALAJWLSJWLSKELD neyse daha fazla yazma şikayet edeceğim yoksa ciddi ciddi hadi byyyyy
iltifat mı AKAJWLAJWKAJWKSJEKSJEJSHWSJE bakire olmayana da bacım dersiniz ah siz erkekler asla anlayamıyorum sizi iltifat diyor ya AKAJWKSHWJSHWJSHDHD
sen demedin ama diyorsunuz siz erkekler genelde şimdi ben demedim deme yani neyse cidden by
hiç bir şey demesen aslında daha iyiydi de neyse
o zaman neden iltifat olarak sayıyorsun ki ben saymıyorum ve ALAJWKSJWKS iltifat kategorisine bile giremez
LAN SANANE SANANE ŞİKAYET GELİYO BAK
BAKİRE OLUP OLMAMAM MESELE DEĞİL SENİN BUNA YORUM YAPMAN VE YORUMLARININ ANLAMSIZ VE KOMİK OLMASI
kimsin de karıştıracaksın zaten gece gece bi de seninle uğraşıyorum ama gülüyorum da bir yandan gelmiş benim bakire olup olmadığımı yorulmuyor AHAHWLSJWLSJEKDJD
bakire olmayana bacım dersiniz bu arada çoğunuz (yanlış yazmışım düzeltiyim de içimde kalmasın ha sen demezsin de erkekler işte çoğunuz) AKSJWKSJSKDD
lan bacım yazıyo bu ben küfür yazıyorum aaaa
lan benim kaldırmıyor hala ne konuşuyorsun sen deli midir nedir ya
kocamın istediği beni ilgilendirmez ne istiyorsa ona gider haksızlık falan değil ayrıca siz ilişkiye girerken haksızlık değil de aman neyse by sıkıldım ben bu konudan
küfür sana değil bu arada bakire olmayana bişey diyolar ya yazamıyorum değiştiriyor yazınca alla alla işe bak WKSJWKSJEKSJEK
neyse demeye hakkınız yok da neyse uzadı bu konu alakwlsksk
farklıysa farklı aynı olan ilişki dediğim gibi kendi adıma konuşmuyorum kocam olsa beğenmiyorsa yol veririm bu ne olursa olsun ister bakirelik ister başka bişey
ne dion? ya bacım yazıyor yoksa başka bişey yazıyorum alla alla bi de dalga geçmeye çalışıyor bişey daha yazarsan şikayet edicem (dalga geçmeye çalışmıyorsan da umrumda değil)
kullanılmış 2. el WWKSJWLSJELSJEKSJWKEJR beğenmiyorsan çeker gidersin karın da sana bunu der büyük ihtimalle hadi byyyy
tamam geçme umrumda değil dedim zaten şş bacım ne demek ayrıca hadi işine ya tek ilişkiye girince sanki genişliyordu da hey allahım AKAJWKAJEKD HADİ İŞİNEEEE
şikayet edicem terbiyesiz hadsiz
küfür etmiyorum diye iyice terbiyesizleştin yürü git işine bak
daha fazla yazacak mısın yoksa şikayet mi ediyim bak hala etmedim hala şansın var
etme diyor hala yazıyorsun farkında mısın cidden edicem o olucak en sonunda
banane bananeeeeee sen çok doğru biliyorsun ya etmememi istemiyorsan daha fazla yazma haddini astın cünkü size kim yüz veriyor da gelip bana cok mu genis yazıyorsun anlamıyorum
vermiyorum lan
yürü git işine
üzülme lan kocama mocama sanane sen kendine üzül bana terbiyesizlik yaptığın için hala konuşuyor ya yazma diyorum ciddi şikayet edicem hala zorluyor adam ya YAZMA LAN YAZMA YÜRÜ GİT İŞİNE BAK ALOO NERDEN BULUYON BU YÜZÜ HALA YAZIYO YA
inan hiç istemem. bunu sohbet saymıyorum gerilim değil de terbiyesizlik diyelim biz ona. hadi by. yazmazsın umarım daha fazla. uğraşamam çünkü
tamam diledin sayıyorum istemiyorum eklemek falan yazmaman yeterli şikayet de etmeyeceğim ama cidden sıkıldım hala yazmandan
tanıtmadın. eklemek istemiyorum. özür diliyorsan da, özrünü kabul ediyorum. tanımadım tanımak da istemiyorum. tek istediğim yazmaman. bak şansını zorluyorsun hala etmiyorum şikayet. etmicem de. özrünü de kabul ediyorum. YAZMA AMA YAZMA. ve bilip bilmeden insanlara yok sanal mı bilmem ne mi yok genis mi diye yorum yapmamayı öğren artık. tek istediğim bu. yani yaparsan da umrumda olmaz. ama tanımadıklarına yapma hem çok pişman olursun, hem de onlar benim kadar anlayıslı olmazlar.
anlamıyor musun tanımak istemiyorum seni de bir şey sanmadım merak etme ama sürekli yazman ve ısrarın sıktı beni hala kibarım ama yeter önyargılı falan değilim tanımadım seni umrumda değil yani tanımak da istemem işine gücüne bak yeter ya anlamıyorsun hala ne bu ısrar ya YANLIŞ TANIMADIM TANIMAK DA İSTEMİYORUM YAZMA İŞİNE GÜCÜNE BAK
yeter be hala şikayet etmedim diye tanıtayım diyor YOK YOK TANIMADIM TANIMAK DA İSTEMİYORUM
LAN SANANE ALLAHIN TERBİYESİZİ SANANE SANANEEE DELİ MİSİN NESİN SANANE YÜRÜ GİT YA İŞİNE
hala soru soruyor sen bu yüzü nerden buluyorsun sana ne ulan sanane yürü git hala ağzımı bozmuyorum
terbiyesiz ahlaksız reşit bile değiliö belki de aileme söylesem davalık olursun sapık mısın nesin
sanane beyefendi sanane yazma cidden şansını zorluyorsun şikayet edicem diyorum yazma daha yazma yazma
yazdıklarımın hepsinde üç noktaya basıp bunu görmek istemiyorum seçeneğine basar mısın kaldırılsın hepsi siteden insanlar görmesin bu lüzumsuz tartışmayı ben kendim silemiyorum çünkü yapınca yaptım de ama hepsine ayrı ayrı sana zahmet
evet
biraz uzun sürecek ama ben silemiyorum hepsine yap ama ben de senin yorumlara yapıcam
olur olur ama lütfen unutma
yarın yazıcam hatırlarsın yap insanlar görmesin ben yaptım çoğuna
yarın sabah yap unutma yapınca yaptım yaz cevap olarak saol yazarsam da ona da yap hadi by s
sondaki s yanlıs oldu
onları sen yazdın benim yorumlarıma yap sadece hepsine ben seninkilere yaptım mesela insanlar göremeyecek sen de benim bütün yorumlarıma yapacaksın hepsine ama anladın mı
neden yarın yapıyorsun?
sansınlar banane milletten sen benim yorumlara yap kendininkine olmuyor o yüzden ben senimkilere yaptım "bunu görmek istemiyorum" seçeneği var
neden bırakıyon? hepsini sil zaten görüşüm kalıyor yarın mı yapacaksın?
yaptım yaz daha da yazma buraya birikiyor işin zor olur yaptım yazınca görürüm nen ama cvp vermem
yazmak isteme bir zahmet değil mi bana yazmanı istemiyorum çünkü siliver bitsin gitsin
hadi birikiyor yorumlar ne zaman yapacaksan yap by
istemiyorum diyorum bak insanlar görüyor silecek misin ne zaman sileceksen sil adam gibi rica ettim istemiyorum konuşmak falan şikayet de etmiyorum ben ne zaman yapacaksan yap daha da konusmayalım yeter artık of be
şikayet edicem birazdan daha fazla yazarsan siliyor musun silmiyor musun şunları HAYIR DİYORUM HAYIR HAYIR HAYIR BAK BEN SENİNKİLERİ SİLDİM
yarın silersin hatırlatırım silmediğin takdirde şikayet edileceksin
bir şey rica ettim uzatmayın yarın silersiniz dm den falan yazmayacağım umarım anlarsın yarın kesinlikle sil bekliyorum
sil kesinlikle ve bir daha bana yazıp rahatsız etme kalp falan da atma dediğim gibi hepsini sil yaptım yaz ben görürüm hepsini ama sadece benimkilere bunu görmek istemiyorum seçeneğine bas iyi geceler
sorma
istemiyorum yazma gece gece öf be yeter kaç saattir seninle uğraşıyorum yarın sil yazdıklarımı HEPSİNİ yoksa şikayet edicem
sapık herif dava ediyim de gör seni
Tamam özür dilerim şimdi hemen siliyorum
sil hemen hepsine dediklerimi yap HEPSİNE DAHA DA YAZMA YOKSA YERSİN DAVAYI SAKIN YAZMA VE HEPSİNİ SİL YAPINCA YAPTIM YAZ DAHA DA YAZMA HEPSİNE AMA
tamam
sildin mi? silicem dedin hala duruyorlar
Yarın
iyi peki yarın silmezsen davayı yersin sabah silinmiş olsun hepsi nasıl silindiğini anlattım HEPSİ AMA
kendininkileri silemezsin olmuyor ben silerim onları yapınca kesinlikle yaptım yaz cevap bekleme
silsene hadi sen hala silmemişsin insanlar görecek
Silinmiyor maalesef
siliniyor daha fazla seçeneğine tıklayıp baştan sona benim yorumlarıma "bunu görmek istemiyorum" a basacaksım her yaptığında site yenilenecek yeter artık dünden beri uğraştığım ya
yorumlama kısmında olmaz oraya basmadan yapıcaksın teker teker
Sadece şikayet et cikiyor
ya yazarken evet o çıkıyor ama yazma yerinden çık sadece soruya gel daha fazlaya bas o zaman çıkıyor daha nasıl anlatayım nasıl kullanıcısın sen ya bilmiyor musun dünden beri öf be ya sildin ya sildin yoksa şikayet edicem ben seninkileri sildim insanlar nasıl şeyler yazdıklarını göremiyorlar şükret
yapsana artık be
LAN HADİ HADİ
30 dk
Yani 6-7 saat vardır
sadece beş dk sürdü
2 saat
En fazla 5 dk
3.5 saati geçer
30dk
2 saat
Uyuyakalirdim konuşurken
65 dakika
3 saat falan.
3 saat
2 saat
2 saat 20 dk
11 saat