Eşimin kardesi vefat etti, kayinvalidem mutlu olmami ayıp görüyor?

Eşimin kardesi vefat etti uzerinden 3.5 ay geçti. Normal hayatlarına dönemediler. Ben çalışyorum bazen arkadaşlarımla buluşuyorum geziyorum fotoğraf atıyorum. "Biz üzülürken o geziyor acımıza saygı duymuyor" diye hakkimda konuşuyorlar. Eşm de hicbir sey demiyor

Napmaliyim bu durumda

Eşimin kardesi vefat etti, kayinvalidem mutlu olmami ayıp görüyor?
Cevapla