Abi nasıl arkadaş ediniyorsunuz anlatın lütfen ya?

herkesin en az 1 tane arkadaşı var benim konuşabileceğim hiç kimse yok etrafımda çok mu kötü biriyim bilmiyorum :/

arkadaşım olsa dertlerim çözülür mü onuda bilmiyorum

Abi nasıl arkadaş ediniyorsunuz anlatın lütfen ya?
Cevapla