herkesin en az 1 tane arkadaşı var benim konuşabileceğim hiç kimse yok etrafımda çok mu kötü biriyim bilmiyorum :/
arkadaşım olsa dertlerim çözülür mü onuda bilmiyorum
herkesin en az 1 tane arkadaşı var benim konuşabileceğim hiç kimse yok etrafımda çok mu kötü biriyim bilmiyorum :/
arkadaşım olsa dertlerim çözülür mü onuda bilmiyorum
Arkadaş çok edinilir ama derdini paylasacagin yakın dost bulunmaz. Benimde tek arkadaşım var ilkokul 1. sınıftan beri yakınız ondan başka yok. Yeri geliyo ona da her derdimi anlatamıyorum sanırım insanın en iyi arkadaşı kendisi ♥️
Liseden yaptın yaptın sonrası sarmıyor bir yaşanmışlık olmuyor anca sohbet edip kahve içersin ama lise arkadaşı öyle değil yeri gelir saçmalarsın yeri gelir derdini anlatırsın yeri gelir bel altı şakalar yaparsın yani lise dostlukları gibisi yok
lisede de arkadaşım yoktu çok dışladılar beni açığa geçtim hiçbir zaman arkadaşım olmayacak sanırım
Bende dislandim 2 arkadaşım var iyi anlaşıyoruz şimdi açıktan üniversite okuyorum 2. Sınıfım hep evdeyim taşındık görüşemiyorum senin gibi olan milyonlarca insan var burada takıl forumlarda gez sanaldan konuş
Öyle ama ben normal kafada değilim yargılayan şaşıran çok oluyor o yüzden yeni arkadaş pek yapmıyorum eski kafayim
teşekkürler yinede belki bende üniversiteye geçince yaparım arkadaş
Cevap
9Cevap
arkadaşlarla bağ kopunca açıkçası başka bir ortama hiç girmedim böylelikle tek kalmış oldum ben kendi adıma
Ne derdin var bilmiyorum fakat doğru kişi ile dertler çözülmese de hafifler diyebilirim.
Çok fazla bilinmez var
dahe niye varız onu bile bilmiyoruz :D
Arkadaşın olabilirim istiyorsan 🤭
Gel hadi olalım.
bende öyleyim herkes arkadaşlarıyla geziyo
Çözülebilir mi böyle bir şey mümkün mü
boş ver herkesle arkadaşlık iyi değildir
Okulda vs demi yok
açıktan okuyorum 12. sınıfım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?