Burada 35 yaş üstüne amca deyince neden bozuluyorlar?

Ben küçüğüm onlardan amca demem normal değil mi 🧐

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar 35 üstü diyorum yani 47 yaşında bir adamda olabilir benim için amca durumunda o kişi ne yapıyım kardeş mi diyim? Sosyal medyada olsa yaş farkı var kankamla konuştuğum gibi konuşmak bana saçma geliyor
Burada 35 yaş üstüne amca deyince neden bozuluyorlar?
Cevapla