Kafayı yemek üzereyim yalnızlık?

Bir buçuk sene önce evlendim başka şehire geldim gurbetteyim eşimden başka bı şehirde kimsem yok ne akrabam ne arkadaş ne komşu, işten çıkarıldım bir hafta oldu , bırakın dışarda buluşacak arkadaşı telefonda yazışmaya bile arkadaşım yok öyle söyliyim size , kafayı yemek üzereyim hatta yedim akşama kadar tiktok Instagram gezinip duruyorum ağlıyorum aşırı kilo aldım , apartmanda komşu yok dediğim gibi yazışmaya arkim bile yok , her dakka evde ağlıyorum bunalımdayım artık eşimde benden bıktı teselli etmekten ama elimde değil , bunu yazarken bile ağlıyorum, akıl berin bana, bi işim vardı artık oda yok bütün hayallerim bitti zaten borçlarımız var ve eşimden para istemek zoruma gidiyor, bidaha iş bulamam diye düşünüyorum ölmek istiyorum sadece :( yaşamam için neden söyleyin sadece cunkü psikolojim bozuldu

Kafayı yemek üzereyim yalnızlık?
Cevapla