Mağazada çalışan kız bana abla neden abla demiş olabilir?

yaşı benden büyük görünüyordu ama bana abla diye hitab etti ben de ona abla dedim hafiften güldü değişik bir andı.. kapalıyım ve 67 kiloyum yüzüm çok fazla dolgun boyum ise 166 civarı. Yüzüm kilolu olduğu için ve kapalı olduğum için mi büyüm gösteriyorum acaba oysa ki tarzımda gayet güzel penye üstü tişört ve kot pantolon tarzı takılıyorum. Bu gereksiz bana niye abla dedi ki.. üç dört gün önce dershanedeki hoca da bana küçük hanım dedi anlamadım gitti
Mağazada çalışan kız bana abla neden abla demiş olabilir?
Cevapla