Erkeklere göre, cinsellik yaşamayan kız kezban mı?

Dün ilk kez uzun zamandır konuştuğum biriyle buluştum, her şey gayet iyiydi. (Çıkma kararı almıştık).

Neyse, buluşmanın bitimine doğru "bu evimin adresi, 'film izleriz' gibi yalanlar söylemem.

Önümzdeki cumartesi evimde buluşalım. Madem artık sevgiliyiz, sevdiğin insanla sevişirsin" demez mi...

"Sen ne diyorsun, ben kötü kadın mıyım?" Dedim.

O da "Klasik 'evlenmeden olmaz' diyen, kezbanlardan işte, hata bende. Ne ümit ediyorum ki ben" deyip gitti.

Vermeyen kız kezban mı gerçekten?

Bu yüzden kendimi kezban ve varoş hissediyorum.

Soran olur diye; ben 20, o 26

Üniv. Mezunu bir de.

Güncellemeler
+1 yıl
*op myum? Olacak, kadın miyim? Degil.
Erkeklere göre, cinsellik yaşamayan kız kezban mı?
Cevapla