Bugün kendimi çok değişik hissediyorum.
her şey çok güzel olsun🙏🙏🙏
Bugün kendimi çok değişik hissediyorum.
her şey çok güzel olsun🙏🙏🙏
Sende bir şeyler var gibi ama dur bakalım hayırlısı...😂
Kendimi orta derece hissediyorum diyebilirim. Ama günümü tatlandıran insanlar var. Onlara selam olsun...😂
Çok tatlısın 😅🌸
Üzüm üzüme baka baka...😅🌸
🌺😄
Kendime yeni bir yol seçtim sabaha kadar uyumadım dün uyumadım bir önceki gün uyumadım bir önceki gün 4 saat uyudum qrtik hayatıma yön veriyorum eskiye dayalı ne varsa herseyi siliyorum.
Cevap
50Cevap
Kendimi kötü hissediyorum
Her ayın birinde çok mutluyum çünkü para ezme günü :D
Belli olmaz ki😄
Aslan burcunun ayı. Güzel , mutluluk dolu bir ay geçirelim 💜💜🌻🌻
🌺
Çok iyi ve keyifli hissediyorum. Güzel bir gün olacak 🦋
İnşallah balım 😄🌺
Süper hissediyorum, yarın tatile çıkıyorum, ege beni bekliyor...😄💃✌
İyi tatiller
kötü hissediyorum eşim gırtlak kanseri şüphelisi ve hergün gözümün önünde eriyor
Allah şifasını versin 🥺 çok üzüldüm
amin
Ben de ağustosun gelmesine çok sevinmiş gibiyim 1 Ağustos tarihi sebepsiz bir sevinç getirdi içime
Kızgın
İyi diyelim iyi olalım, düşünürler iyi deyince iyi olunduğu söylüyorlar 😂
Bugün 1 Ağustos olduğunu bilmiyordum şaşırdım günleri çok güzel günün olsun😊
Yeni hayatımın ilk günü gibi.. Ama mutsuz hissediyorum.
Ağustos ayını sevmiyorum. Benim kabusum olan bir ay. Ama yine de güzelikle geçsin
Bugün yagmur yagmur yagdı22 gün sonra hava güzel yeni bir ay ömürden 1 gündaha gitti
herkese hayırlı olsun 1 Ağustos bir şey hissetmiyorum duygularım alınmıs sanki
Haftabaşı olduğu için biraz bıkkın hissediyorum ama onun dışında iyiyim
Yaa bugünün önemi nedir? Her yerde Ağustos ritüeli filan var, anlıyamadım.
İnanırmısın kendimi 1 Ağustostaymışım gibi hissediyorum.
Bu aralar iyi değilim artık ayın 1lerine de anlam yüklemiyorum :'( ama negatif düşüncelerle de barınmak olmaz.
Biraz uykusuz..
Ağustos da bitseydi, gelseydi Eylül..
Nasıl değişik şişko
Yoksa kendini zayıf mi hissediyorsun 😝
herkesin (akepeliler hariç) işleri rast gelsin.
iyi hissediyorum tesekkurler bence Temmuz ayi 45 dk gibi surdu agostos erken geldi guzel baslangiclar olsun hepimiz icin..
Bak işe yaramış senin için isteklerim...
Yok daha değil bunlar olan şeyler zaten 😄
Ağustosa mı girmişiz söylemesen haberim bile yoktu
😂😂
Şişkocun dün kpss girdin mi?
Hayır ne alaka
Bilmem merak ettim acaba girdin mi diye
Benim öyle bir durumum yok.
Memur musun
Hayır
Anladım ne muzunusun
şişkocum ne yapıyorsun
Biraz daha zor zamanların geldiğini bilmek düşündürücü olabiliyor
Gayet iyi hissediyorum 🥳
Dünün aynısı , pek fark yok
Bu yılda geçip gitti😃 yaşlanmış hissediyorum
Ben çoğunluk hissislestim
iyi hissediyorum kendimi her şey yolunda :)
Yaz bitiyo daha yüzmedim
Pazartesi sendromu yaşıyorum
İyi hissediyorum
16 gün sonra doğum günüm cok mutluyum 🥳🥳
1 Ağustos özel bir gün mü? Normal hissediyorumm
Ders icin yeni program hazilradim yogun geccek diye dusunuyorum
MTV yi yatırmayı unutmuş gibi.
Dişçide korkarak bekliyorum
Geçmiş olsun
Berbat, en sevmediğim ay olur
olması gerektiği gibi...
Her günkü gibi
Aynı hiçbir değişiklik yok
Herzaman oldugu gibi iyi.
Depresyondayım galiba
Keyfim iyi değil hayat boş
Biraz baş ağrısı var.
Hazır ve nazır
Her zaman ki gibi
Her şey çok hüzel olacak🙏🏻
İyi diyelim iyi olsun be 😊
İzinli olduğum için mutluyum
Ne. bileyim aynı işte valla
yorgun
sıcaklardan bunalmış
iyi hissediyorum
Fena değilim
Çooook iyi.
İyi hissediyorum 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?