"Şu yaştayım evlenemiyorum" diyenleri toplasanız birbiri ile evlenirler mi?

Hergün bay ve bayanların buradaki belki en büyük dertlerinden birisi "Şu yaşa geldim evlenemiyorum, intihar edecem". Biz de arıyoruz hâlâ. Ama aklımızı kaçırmadan ve umutla... Bu bay ve bayanları toplasak "hadi evlenin" desek belki bir kısmı nedense birbirlerinde kusur arayıp türlü türlü bahaneler öne süreceklermiş gibi geliyor. İtiraf etmek gerekirse insan biraz yoruluyor. Birilerine destek olmak için bile insanın hayat enerjisine ve kimyasal enerjiye ihtiyacı vardır ne yazık ki.

Siz ne düşünüyorsunuz?


Not: Kişilik ve karakter meselesi.

Evlenirler
Birbirlerinde kusur ararlar ve evlenmezler
Herkesin derdi kendine...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
"Şu yaştayım evlenemiyorum" diyenleri toplasanız birbiri ile evlenirler mi?
Cevapla