Aileler neden bu kadar nankör ve kıymet bilmezler?

Ben evin her işini yapıyorum yemek bulaşık çamaşır temizlik her işi tek başıma yapıyorum üç senedir ve ne babam ne abilerimden birgün kalkıp harçlık istemişliğim de yoktur hayatımda ilk defa kendim için bir şey istedim sevdiğim bir oyuncunun yeni filmi çıkacak ona bilet alır mısınız dedim yemedigim laf kalmadi saçma sapan şeylerle niye uğraşıyormusum ne işim varmış ama cidden ilk defa ağzımı açtım bir şey istedim ya çok kötü oldum Allah hakkı için bu nankörlük değil de nedir annem ameliyatlı hasta olduğu için ayakta durmıyor onun için üniversiteye bile gitmeyip ayaklanan kadar bekleyim istedim yüzlerine karşı lafını da yapmam ama biraz emeğe saygı olur kendimi çok kötü hissediyorum
Aileler neden bu kadar nankör ve kıymet bilmezler?
Cevapla