Kısa boylu erkeklere acıyan yalnız ben miyim?

Dünyaya bir kere geliyorsun onda da boyu 1.80 altı erkek olarak😂😂😂 Yazık acıyorum onlara hiçbir kız sevmeyecek onları. Benim 1.48 arkadaşım var 5 sevgilisi oldu 5 i de 1.80 üstüydü. Beyler 1.80 altıysanız üzgünüm ama hiçbir kız sizle sevgili olmaz.

Kısa boylu erkeklere acıyan yalnız ben miyim?
Cevapla