
Günaydınlar...☀️ Ben denk geldikçe bakıyorum öylesine, güzel oluyor.

Günaydınlar...☀️ Ben denk geldikçe bakıyorum öylesine, güzel oluyor.
Hepsi ezberimde yok ama bir ara merak edip bakmıştım. 00:00 seni rüyasında görüyor anlamı taşıyordu hatırladığım kadarıyla 12:12 de seni ailesine anlatacak anlamı taşıyordu. Bakalım 46 dakika sonra beni kim ailesine anlatacak 😂😂
Hahah😂 Az kaldı 12.12 ye hadi bakalım. Ben de 00.00 ve 20.20 yi ezbere biliyorum. 20.20 şu an da başkasıyla konuşuyor gibi bir şey. Hayatımda biri olduğu zaman o saat diliminde direkt mesaj atarım benle iletişim halinde olmasını sağlarım😄 Bu fobim uzun süredir var.
Ahaha totem gibi totem kesin yapmalısın 😄 şimdi baktım 10:10 senden ayrılmak için fırsat kolluyor demekmiş bu saatte de güzel bir mesaj yazarsın enişte beye ayrılmayı aklından çıkarsın 😂
😂😂Tedbirler alındı, totemler yapıldı. Ama enişte bey hala yok hahah. Geleceğe yatırım benimkisi..
Elbet enişte gelecektir umudumuzu yitirmek yok 😄
😂😂🙏
Teşekkürler ✨
Rica ederim
19:19 ne her gun istisnasiz denk geliom
he baktimda alakasi yokmuş
Cevap
4Cevap
Hayır anlamı yok çünkü
Yaptığım saçma şeyler elbette var ama bu boyutta değil, bakmam.
Hiç bakmadım
Bunların da mı anlamları varmış..
Bilmiyordum..
Hayrrr
birileri seni düşünüyormuş dıyorlardı
bakardım 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar