Öncelikle herkese iyi geceler. Türkiye Türkleri'nin Avrupa'ya bakış açısı hakkında ne düşünüyorsunuz? Resim ve resmin kaynağı çok acayip genellemeler ile dolu. Bizim insanımız bu kadar düşük seviyeli mi yani?

Resmin kaynağı: Source
Öncelikle herkese iyi geceler. Türkiye Türkleri'nin Avrupa'ya bakış açısı hakkında ne düşünüyorsunuz? Resim ve resmin kaynağı çok acayip genellemeler ile dolu. Bizim insanımız bu kadar düşük seviyeli mi yani?

Resmin kaynağı: Source
Bizim insanımız yine bizim insanımız tarafından çok küçük görülüyor. Batı istediği kadar gelişmiş olsun yaptığı sömürü ve soykırımlarla benim gözümde hep kötü kalacaklar. Ruslar her ne kadar düşman olsa da bizle tarihten ötürü en azından dik duruşlular. Büyük halklardan tek yakın hissettiğim de Ruslar sanırım güncel olaylardan sonra ve günümüzde
Cevap
2Cevap
Avrupayı seviyorum
Türkiyenin farklı bir versiyonu ama aynı bokun laciverti gibi bir şey farksız
Avrupanin Türkiye ye bakış açısını da goreydik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?