Yurt dışında yaşayan bir abiye sahip olmak bir lütuf mudur🥰?

Selam 🤗

Kısa kesicem sıkmak istemiyorum!!!

Babam yıl başında kredi ile taksi durağı aldı. Son zamanlarda işler çok kötü oldu. Neredeyse Taksitleri ödeyemez olduk. Sonra abim bi arkadaşı vasıtasıyla ingiltereye gitti ve orada bi öğrenci pansiyonuna yerleşmiş.

.
.

Ingilterede komi olarak çalışıyor 1250 sterlin kazanıyormuş. Abim bize maaş harici sadece bahşişlerinin bir kısmını gönderiyor.

Babama kredi için geçen 600 sterlin gönderdi. Bana da 200 sterlin harçlık gönderdi 😍

Sadece 1270 sterlin bahşişi 27 günde kazanmış 😊 gerçekten inanılmaz!!!

Uzun lafın kısası kredileri ingilteredeki abimin bahşişlerinin bir bölümü ile ödüyoruz!!!

Yurt dışında yaşayan bir abiye sahip olmak bir lütuf mudur🥰?
Cevapla