Bir kızı takıntı ettim nasıl kurtulabilirim?

Merhaba öncelikle. Bir kız var, o çok güzel ve onu baya baya kıskanıyorum. İstemsizce her gün aklıma geliyo, her gün stalklama gereği duyuyorum. Mesela dışarı çıkıyorum, ona benzeyen birini görüyorum, moralim falan bozuluyo hatta bazen direk onu görüyorum bi tuhaf oluyorum yardım edin ben nasıl kurtulabilirim bu durumdan? Bu arada kızla takipleşmiyoruz, yakın arkadaş da değiliz.

Bir kızı takıntı ettim nasıl kurtulabilirim?
Cevapla