Sürekli olarak benden bir şeyler isteyen arkadaşımı her yerden engelledim, sizce iyi yaptım mı?

Pişman değilim artık bir noktada yoruluyor insan yetişemiyorum isteklerin ardı arkası kesilmiyor.

Sürekli olarak benden bir şeyler isteyen arkadaşımı her yerden engelledim, sizce iyi yaptım mı?
Cevapla