Hiç sevgi evlerine veya yetimhanelere gittiniz mi? Nasıl bir deneyimdi?

Gitmek istiyorum ama mutlaka düzenli olarak her hafta ziyaret etmek gerekiyormuş. Çoğu kişi hevesle başlayıp 1 kere gelip bir daha gelmiyormuş. Çocuklarda bu yüzden çok kötu hssediyorlarmiş tabiki. Sizden gideniniz var mı?

Hiç sevgi evlerine veya yetimhanelere gittiniz mi? Nasıl bir deneyimdi?
Cevapla