Boşanmak istediğim kocam, "çocuğun olmadığı için seni benden başka kimse kabul etmez" diyor. Sizce haklı mı?

6 yildir evliyim defalarca tedavi gordum ama artik ise yaramiyor yaramadi esim surekli basima kaktigi icin bu durumu ve beni ona kendimi surekli borclu minnet hissetirdigi icin bosanmak istedigimi soyledim o da bana seni kimse kabul etmez diyor sizce hakli mi
Boşanmak istediğim kocam, "çocuğun olmadığı için seni benden başka kimse kabul etmez" diyor. Sizce haklı mı?
Cevapla