Neden hayatım durgun ve istediğim şeyler asla olmuyor?

Ya 9-10 senedir bu böyle. Başlarda ailevi sıkıntılar vardı o yüzdendi

ama artık bitti. Yinede olmuyor. İşe girmek istiyorum iş yok. Biz sana döneriz diyorlar her seferinde.

Aşk desen hak getire bomboş sap gibiyim. Hoş nerde bulucam aşkı bu asosyallikle. Evde olursam kimle karşılaşırım zaten anamla babamla..

Neden olmuyor arkadaşlar ya? Yaşım 28 bu arada..

Güncellemeler
+1 yıl
İnsanda şans olacak
Neden hayatım durgun ve istediğim şeyler asla olmuyor?
Cevapla