allah taksilatını affeylesin :(
Arkadaşlar, karga yavrusu buldum buna nasıl bakabilirim?
allah taksilatını affeylesin :(





çok güzel kuşlar ya şu kargalar hastayken bile tipe bak. her şeyi yiyebiliyolar diye biliyorum ama ana besin kaynağı leş. leşle filan besleniyo gerçi yiyemiyo sanırım zor içirmişsin zaten. bebeğim nası da duruyo öyle :( başına ne geldi kim bilir :/ elle besleme yapcan başka şansın yok. biraz beslersen düzelir belki T-T ama niye öyle duruyo ya ne derdi var ölcekmiş gibi :(
Cevap
7Cevap
Bence doğa salabilirsin eğer yaralı değilse
Ay sen 25 yaşında olduğuna emin mısın elin de tipin de 15-17 yaş arası bir gençmişsin gibi duruyor
Eved eminim
Ay o zaman küçük görünüyorsun
Bi ben mi 4 yaş büyük gözüküyorum?
Ay böyle olaylar da hep seni buluyor
Sen nasıl görünüyorsun
Haha çekiyorum bu olayları
Johnny Sins'in bir tane capsi vardı, "besle kargayı oysun gözünü" bulamadım bulsaydım tam uygun olacaktı xD
Tüh merak etmiştim :d
Gene baktım da bulamadım ya xD şöyleydi, bir tane kadın buna kaşıkla yemek yediriyordu, alta da öyle yazmışlar: "besle kargayı oysun gözünü" :D
Haha komikmiş ama oyulan göz değil başka şeydir 😄 ben de baktım ama bulamadım
Ya ordaki espri o zaten :D bence doğaya sal gitsin vahşi hayvan sonuçta
Uçamıyor ki yere bırakınca ayakta bile kalamıyo düşmemek için kanatlarını açıp öylece yatıyo :( bide fark ettiğimde kedi bunla oynuyodu
Kanatlarında problem olabilir veterinere götür o zaman ya da belki kendine gelir
Kanatları da sağlam ya güçten düşmüş ya da enfeksiyon geçirmiş.
Veterinerler anlamiyo bu tarz yabani hayranlardan. Geçenlerlerde yavru karabatak buldum, götürdüm bir yere ve 2 gün sonra beni arayıp öldüğünü haber verdiler.
Kuzgun bakımı kolay ve en xeki kul türüdür 3 yavru büyüttüm.
Saksağan cinsi bu
Yere bırakınca ölü gibi yatıyo başını 180° çeviriyo
hala besliyor musunuz? ona göre bir sor sormak isterim
Bir süre kendi doğasına bırakılmazsa üzüntüden ölmek isteyebilir..
Etçildir daha çok... Küçük parçalarla besle. Su ver. Ortamı akşam sıcacık olsun.
Sal hayvani dogasina bence
Uçamıyo ve kediden kurtardım
Gözünü oymasın la
Bunun aşireti saldırmasın
Yrraga yedin babası bulursa ebeni sever
Yavru dedigini duymasin 50 yasinda olabilir 😄😅
Bulduğun yere bırak bence
İyileştikten sonra umarım doğaya salarsın
Daha kendine bakamiyon ona nasıl bakcan 🥺
Kendime bakmam buna bakarım
Helal
Sen de hergün bir hayvan buluyorsun
Skjfkdgkkfkgkfkh
Valla ya karabatağı da yeni bulmuştum
ismine bak hshs hayvanları kendine çekiyorsundur herhalde
Çektiğim doğrudur :d mesela şşt naber diyorum kediye o da yanıma geliyo
Hayvan insanları da böyle çeker misin :dd
Hayır hayvan insanı da normal insanı da çekemiyom :d
Bana ver
Keşke biraz daha foto çekseydin
Cok seker 😍
Bu seni yer
Çok sevimli duruyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?