Arkadaşlar tek başina yaşayanlar nasil yaşiyor benim dişimda herkes zengin ben bunu anladim?

25 yaşindayim ve asla kendime ait evime cikamiyorum. Ve inanirmisiniz OGRETMENIM. marmara universitesinden mezunum matematik ogretmeniyim ve aldigim en yuksek maaş 6 bin. Kolejler maksimum 6 bin veriyor. Ozel ders versem 10 bine anca ulaşirim aylik. İstanbul'da ev kiralari en kötü yerde bile 5 binden başliyor. Nasil oluyor aklim almiyor. Cidden benim dişimda herkes zengin bu hayatta ben bunu anladim. Herkes kendi evine çikabiliyor. Bu millet nasil zengin oluyor anlamiyorum ben aptalim cidden ogretmen oldum ve açım resmen aileme muhtaçım bendemi youtuber olsaydim acaba :) o zaman paraya para demezdim.

Arkadaşlar tek başina yaşayanlar nasil yaşiyor benim dişimda herkes zengin ben bunu anladim?
Cevapla