Yoğun bakım hemşiresiyim hergün abdest almam gerekirmi?

Arkadaşlar yoğun bakımda hemşireyim hergün 9 hastanın özel temizliğini yapıyorum özel bölgelerini görüp elliyorum işim gereği hergün banyo yapmadığım oluyor bazen geç gelince yoruluyorum hemen uyuyorum sıkıntı olur mu günah olur mu bilginiz varsa bilgilendirirmisiniz çok aklıma takılıyor

Yoğun bakım hemşiresiyim hergün abdest almam gerekirmi?
Cevapla