Güncellemeler
+1 yıl
İliskim olmadi adanadayim
Daha yeni oldum ve bu surede hizli kilo almistim ve asiri stresli bir insanim acaba bu gecikmeyi aileme soyleyip doktora gitsemmi yoksa bir defaliktan bir sey olmaz mi desem hizli kilo aldigim için
Bir yandan da bir defa diye diye baska sey olmasindan korkuyorum utaniyorumda acikcasi anneme soylemekten cok cekingen bir insanim
Sağlık konusunda utanmak olmaz. Bu şey ileride daha ciddi duruma gelirse gene öğrenecekler ve bu sefer de kendine zarar vermiş olacaksın. Bir an önce doktora görün şakaya gelmez
Cevap
3Cevap
Ilişkin olmadıysa takip et bi sonrakileri stresten olabilir
Doktora git bu kadar süre niye bekledin kilo alırsın tabi atamıyorsun. Hemen doktora gitmelisin
İliskin oldu mu ki
Herhangi bir ilişkin vs olmadiysa kist olabilir
Muhtemelen enfeksiyon ve kistten kaynaklanıyor dur doktora gitmende fayda var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?