Merhaba adetim 2 ay 17 gun gecikti?

Daha yeni oldum ve bu surede hizli kilo almistim ve asiri stresli bir insanim acaba bu gecikmeyi aileme soyleyip doktora gitsemmi yoksa bir defaliktan bir sey olmaz mi desem hizli kilo aldigim için

Bir yandan da bir defa diye diye baska sey olmasindan korkuyorum utaniyorumda acikcasi anneme soylemekten cok cekingen bir insanim

Güncellemeler
+1 yıl
İliskim olmadi adanadayim
Merhaba adetim 2 ay 17 gun gecikti?
Cevapla