Konuşacak kimseniz olmayınca kiminle konuşuyorsunuz?

Eskiden rastgele no arayıp kimsem yok d😂iip konuşanlar vardı
Konuşacak kimseniz olmayınca kiminle konuşuyorsunuz?
Cevapla