Zararlı ya içmeyin şunları hem iğrenç kokuyor hem zararlı hemde içince saflaşıyorsunuz benim arkadaşlarım bir ara boş karton bardağı getirip falıma baksana demişlerdi ayıkamıyorsunuz rezillik yazık değil mi canınıza?
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yani dediklerine katılıyorum herkes icmemeli tabikide zararlı teşekkür ederim bilgilendirdiğîn için minnettarım fakat sürekli olarak tüketiyorum saflaştırma veya kendimi kaybetme gibi bir durumum maddi olursa kendimi bozarsam agizima sürmem zaten ama tekrar tekrar teşekkür ederim