Babam küçüklüğümden beri hepimize şiddet uyguladı anneme yaptıklarını duysanız nutkunuz tutulur. Sürekli dövdü ve bağırıp çağırmayla bizi sindirdi. Öyleki 24 yaşındayım ne adam gibi eğitim hayatım oldu ne de iş güç bırak ilişkiyi hiç arkadaşım yok. bir şey dediği bağırdığı üzerime yürüdüğü zaman kekelemeye başlıyıp konuşamıyorum hatta altıma işiyecek gibi oluyorum ciddiyim. Çok kıskanç bu yaşıma kadar beni sadece kendi dışarı çıkacağı zaman çıkardı. Ekmek almaya, kırtasiye bile tek başıma göndermez. Nereye gidicen kimle gitcen kim arkadaşların vs diye. Biryere gidecek olsam sürekli arayıp durdu. Erkek kardeşlerime de aynı şeyleri yaptı ama onlar erkek oldukları için daha özgür ve daha şanslıydılar onlarında kendi içinde ciddi problemleri var bundan eminim sadece dışarı yansıtmıyorlar.
Ama maddi konuda her isteğimizi karşıladı ara ara başımıza kalksada.
Küçükken de hiç sevgi göstermedi.
Babası çok zulm etmiş ondan dolayı psikolojisi iyi değilmiş temel sebebin bu olduğunu düşünüyorum. Asker ve zor şeyler yaşadı ama onlarda böyle olmasına sebeb değildir sadece körüklemiştir çünkü yaşamım boyunca çocukluktan beri hep böyleydi.
2 ay sonra önemli bir sınavım var kpss inanın çok çalışkan bir insanım kafam dolu olunca bu sınavada çalışamıyorum. Ciddi okb ve uyumsuz hayal kurma sendromum var.
Saatlerce bir yerde oturup tikler yapıp kalıyorum ama saatlerce.
Kafamdan da başka bir şey tutamıyorum okuduklarımı falan hiç anlamıyorum. TükendimBu adamın pençesinden kurtulmam imkansız çünkü nereye gitsen bende geleceğim diyorDini bütün müslüman ama gelin bize sorun tam bir mümin. Bilmiyorum hayallerim vardı şimdi ise yaşamımın geri kalanını hiç merak etmiyorum aklımdan da çok şey geçiyor sadece anneme üzüldüğüm için bir süre daha çekeceğim.
Ama maddi konuda her isteğimizi karşıladı ara ara başımıza kalksada.
Küçükken de hiç sevgi göstermedi.
Babası çok zulm etmiş ondan dolayı psikolojisi iyi değilmiş temel sebebin bu olduğunu düşünüyorum. Asker ve zor şeyler yaşadı ama onlarda böyle olmasına sebeb değildir sadece körüklemiştir çünkü yaşamım boyunca çocukluktan beri hep böyleydi.
2 ay sonra önemli bir sınavım var kpss inanın çok çalışkan bir insanım kafam dolu olunca bu sınavada çalışamıyorum. Ciddi okb ve uyumsuz hayal kurma sendromum var.
Saatlerce bir yerde oturup tikler yapıp kalıyorum ama saatlerce.
Kafamdan da başka bir şey tutamıyorum okuduklarımı falan hiç anlamıyorum. TükendimBu adamın pençesinden kurtulmam imkansız çünkü nereye gitsen bende geleceğim diyorDini bütün müslüman ama gelin bize sorun tam bir mümin. Bilmiyorum hayallerim vardı şimdi ise yaşamımın geri kalanını hiç merak etmiyorum aklımdan da çok şey geçiyor sadece anneme üzüldüğüm için bir süre daha çekeceğim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer